Sunday, April 18, 2010

Presentation day (industrial training)





So pagi aku bangun dengan gopohnye sebab aku rasa nak makan at sana perut dah berkeroncong.Untuk presentation aku amek pix, semua berjalan lancar untuk pix. Tapi untuk presentation aku nyer turn no 3 dari belakang haihhh aku da rasa hampeh. Camne nak maintainkan idea nih kalau bosan menunggu, so aku da macam ikan bakar yg semakin hangus. demm. Nak tak nak kena bertahan dengan idea, so turn aku present agak
laju dan simple, bg aku menarik sebab aku nye pix banyak digunakan utk tarik perhatian. (good job tuk diri sendiri) so aku nye present pun tak ada sebarang persoalan dituju. Paling best bagi aku presentation kali ini adalah ayu sebab dia byk meluahkan perasaan dia terhadap organisasi dia dan cara penyampaian dia berkesan sbb semua mendengar dengan jelas. dan Ketawa terbahak-bahak. Tamat waktu petang untuk presentation kohot 3 bagi semester akhir ini.semua balik dengan kepenatan.

No comments: