Sunday, April 18, 2010

Packing dan bertolak





This is the 1st day, so aku packing baju2 sume benda2 penting, kamera aku tak lupa juga charger,
haiih banyaknye barang, macam lari dari rumah pun ada. Dengan kettam aku ke oil hill again, kali nih stay at rumah hamam, bersama 3 lagi membe aku yg join, basir, fazz dan faris. So petang tuh hujan mendayu aku da rasa happening nye untuk hari ini bila dapat jumpe mereka, tak lupa aku terserempak dgn sarah, kakak aku dan atie. suasana hujan buat rasa aku menghayati rasa rindu pada semua. Nasib x ditambah dengan lagu-lagu mogwai.kah3.

Malam pula turn makan-makan dengan membe foreigner, lidah aku da keras sebab speaking kuat sangat. rokok sampoerna aku pun da semakin sikit, malam nih hamam masak makaroni dibantu assistant chef beliau hussein (mohamad). Pfft mg pawe masakan dowg, basir pula sedang lena dengan berdengkur. turn makan sume join skaki. kasrin juga turut serta meriahkan suasana. dem. masyuk gile malam nih, tp mata gua semakin lama semakin rabak.haha sok berdepan dengan presentation pula. nite

No comments: