Sunday, April 18, 2010

Faculty Dinner 2010






Dinner tuk malam ini agak tak menarik bagi aku sebab tentatif program dia x berjalan lancar, so pix aku pun taik sbb battery speedlite aku habis. dem time macam nih lak. so dengan membe aku datang dari melaka. aku memang kelam kabut. jadi terima kasih luqman kerana banyak cover pix aku. so dinner kali nih aku tak sempat bergambar dengan wan puspa, aiseh buat kali pertama missing. persembahan malam nih juga tak menarik. aku terkejut coz aku juga ada dalam dean list. bwahaha.. coz aku ingat dowg main2kan aku jek. tp bila nama disebut pfft mula la rasa kalut mendatang, dengan baju yg ala komposer nih aku belasah pergi amek sijil tuh dan salam dekan aku yg sempoi, dr.zaidi. Malam dinner nih penat amek gambar semua. macam-macam ragam dan semua sporting habes cuma sayangnye gambar aku pun byk failed. Sempat aku guna 50mm utk portrait face. hahaha. tengs to luqman.

No comments: