Saturday, September 18, 2010

ziarah menziarahi teman-teman_part one






Hari khamis, awal pagi aku bertolak dari sunwei siti dengan kesejukan yg maksimum,
jaket tebal pun tak kebal dari suhu tuh. Jam 12 destinasi pertama rumah ira, aku dalam
kereta memang rasa gubra dan otak kusut je. Nasib semua berjalan lancar dan ira pun
makin sihat dan cantik, aku byk diamkan diri sebab malu lagi. Menyesalnya aku tinggalkan
dia dlu, skg da kehilangan cinta pertama.Next house rumah izzah,
ramai da ada kat sana macam biasa makan tengah hari bagi kenyang, rumah aliaa dan
seterusnya rumah syuk. Malam rumah kak ila dan abg izan, rumah ita.

Masa di rumah ita pun aku gubra juga, dan rasa kecewa ada lagi tapi bila tgk wajah dia
layu mendayu, otak timbul bunga-bunga. Masa tu aku banyak bercakap juga sebab ita ni
jenis tak byk cakap, myb dia malu-malu. Balik saja dari rumah ita, dalam kereta aku rasa
cam balik dengan kekecewaan. Singgah di rumah adib pula, mak adib memang nak bagi
aku dan yg lain jadi gemuk, byk makanan terhidang beb. hahaha. malam tidur dengan lena
kekenyangan.

No comments: