Friday, June 15, 2012

Aku sugul, lost sampai aku sendiri tak mampu nak cakap apa, tapi dalam hati merungut, kadang-kadang papa selalu ada, kadang-kadang saat saat genting dia tak ada, dan sekarang tiada langsung. aku sampai tak mampu memilih keputusan, baru aku tahu aku ni penakut. Keyakinan kurang dan teragak-agak. Moga tuhan bantu aku. Petang nih saja aku habiskan dengar lagu-lagu waktu yg tepat waktu gembira dan kena marah dlu. Dulu tak ada kamera, tak mampu beli, tapi rokok satu kotak mampu, jadi tak ada satu gambar papa pernah aku capture. Rindu kat arwah ayah. Al-fatihah pada mereka yg telah pergi meninggalkan kita.

3 comments:

Faratira said...
This comment has been removed by the author.
Faratira said...

kadang-kadang, bila dah hilang baru timbul rasa menyesal, kan? manusia ni memang klise. bila ada, tak mahu dihargai.

Izzy said...

Al-Fatihah, Faiz..

Semoga kamu tabah menghadapi liku2 kehidupan.. Yg susah akan menjadi senang di kemudian hari.. InsyaAllah..

-Izzuddin Azman