Thursday, January 12, 2012

weak


Maaf sebab terlupa, hujung tahun 2011 aku byk lupa akan setiap tentatif pada awal 2012. Terlalu fokus pada sesuatu yg takkan pernah hilang, takkan pernah lekang, pasti berlegar,itu sahaja memori terakhir. Awal tahun dapat title "tak kenang budi" is interesting, and it will remind me what i wrong in doing something and what i get. From what i learn i will not use it because of respect. I respect people teach me and will respect till end of my life. But i still hide from people yg talk high.haha. Bukan itu saja, aku turut terlupa akan aktiviti team building di Janda Baik. Terlewat bas satu jam, dan sekarang adalah masa punishment.

9 Januari hari penting bagi aku, rasa berdosa pula sebab aku terlalu hilang arah masa tuh, aku tak dapat tahan diri dari bersedih. Lemahnya aku, kadang-kadang aku rasa hati aku lembik seperti hati perempuan. Al-fatihah pada semua yang telah meninggalkan kita.

Sekarang baru rasa bernafas dengan tenang kembali

note: redscale picture by nikfaiz, perasaan marah pada diri sendiri.

No comments: