Thursday, August 11, 2011

ber-angin

angin tak menentu,
seperti perasaan yang slalu bermacam-macam
adakala marah, tenang, suka, kacau bilau, sedih dll.

hari nih angin seperti hilang, tiada mood, tiada arah,tiada muzik,
lakukan perkara yang sama, pergi kerja balik kerja dan tidur.
persekitaran yang bosan dan sama.

one day nak ubah opis jadi mcm tempat rekreasi,
schedule keje pula aktiviti main bola, main tenis, dll sukan.
tak pun keje berjalan, berjalan ke mana saja yg mahu dituju
merakamkan gambar abad ini kemudian akan datang dibandingkan.
tiada kroni, pakatan kroni yg racist dibunuh terus dan dicincang
daripada merosakkan persekitaran kerja sahaja.

note: nik kau karut sgt.karut disini sahaja lah nik.

3 comments:

~CiK TiNieY~ said...

kalau bosan2 kat ofis tu,ajak kawan2 tadarus...heehehe

Faratira said...

aku suka la cara kau berfikir tu, buat keje yg sama setiap hari mmg bosan.

p/s: lg bosan sebab kat monash..hahaha

esszrokstarx said...

cik tiniey: nak tadarus tp masa singkat.wakakaa.alasan.

faratira: haha patut ne ada satu perubahan.