Tuesday, April 26, 2011

Practise make perfect

Malam tadi tak looser, aku habiskan masa dengan kawan sepunk segila. Jubei dan lain-lain.
Selesai mamak pegi rumah faridz nak jamming lagu naif-kerana kamu cuma satu. Recording simple video saja, rasanya banyak kali take.kah3. Dengan masalah bateri yang low lagi haihh. gedik. Jubei memang sempoi depan kamera, aku rasa dia patut jadi pelakon. haha. Minggu nih lagu playlist yang kerap main dalam mp3,hp mahupun youtube dan vimeo, lagu kerana kamu cuma satu oleh naif. Band dari indonesia yang datang ke Malaysia kat lim kok wing, aku tak dapat pergi masa tuh sebab ada urusan keluarga di tg.malim. Rugi dan hampa pula bila layan album planet cinta. Album cinta yang terbaik juga pernah aku ada.

Note: rasa cinta itu indah sekejap. (padahal aku tak ada pasangan). kelakar kemudia aku terus imaginasi.

No comments: