Tuesday, March 29, 2011

story wedding farhana

Cikgu faiz panggil utk job wedding nih, cover bahagian family shoot dan outdoor. Mula-mula aku ingatkan aku dapat job lain, aku tau mahadzir nak kawen tapi aku tak tahu pula dengan farhana, jadi sebelum wedding mereka, aku hantar satu post di facebook event, "farhana aku tak dapat ke wedding ko, aku dapat job lain", and then masa petang aku dapat msg, farhana send "bukan ko ke amik gambar aku nt?"

Aku buka semula facebook dan tengok event tuh, amaiigadd nama farhana dan mahadzir rupanye. kah3. Malu aku sekejap masa tuh. Kembali ke masa hari perkahwinan, cuaca ahad panas terik,memang mandi peluh betul la. Seronok juga sebab ini 1st membe sebaya yang kahwin. Kenduri yang simple saja tapi enjoy dan "unite". Ramai juga kawan-kawan lama yang datang masa majlis tuh. Tak sempat borak habis. haha.

Outdoor sessions memang buli habis la. Mahadzir aku rasa dia tak boleh kena flash, hahaha asyik terpejam je mata dia dan farhana pula garang mcm sekolah dulu-dulu.ahaha kelakar membe aku ni tapi apa pun korang berdua, tahniah dan semoga bahagia ke anak cucu cicit.

Note: masa wedding farhana ejad kena cucuk ngan keris mahadzir?takpun dia wat drama ala2 perempuan bunuh diri di KB Mall masa balik terengganu? dua ni aku imagine.haha ejad ex-farhana dan dia pun ada masa wedding tersebut. Matang.

No comments: