Tuesday, January 18, 2011

Perjalanan hari ahad yg singkat tp panjang.


(Pic by nik faiz.)
Ahad aku balik ke sunway, aku tumpang nuar tolo, dia pesaing aku dalam merebut pika?
ok aku dengan dia bergurau je, biasala bosan2 takde gf so hiburkan hati masing-masing. Ahad petang dari tg.malim ke Ampang, rumah sewa nuar aku nak dapat adobe premiere cs3 pro. Korbankan sikit masa dan wang ringgit hahaha.
Hampir terlupa ewan jalil turut serta, dia menjadi pendengar dalam kes perebutan pika nih. Selesai keje di ampang bergerak ke low yat mencari xbox nuar, dia sangapkan game. mungkin musim haid dia tiba. Pusing-pusing tak ada stok, sume selepas tahun baru cina, mean xbox memang laku skrg. Haha. So habes low yat pusing-pusing sekitar bukit bintang cuci mata lihat ada perubahan ke tak.kah3.
Balik ke ampang semula, dan terus ke putrajaya hantar ewan jalil. Dia bekerja dengan kerajaan so kepada wanita sape yang minat dengan laki2 yg bekerja dengan kerajaan boleh booked dia untuk jadi wife nombor dua.hahaha. Last trip aku di sunway siti. balik tdo dan teruskan kehidupan kerja sekeras-kerasnya. Nuar pula terus ke ampang dan pika dia tak ikut kami pun. Pika ada di indonesia belajar dalam bidang perubatan dan dia nak jadi doktor bedah bedah.
Note: Pika cousin ewan jalil.

2 comments:

NadiRah said...

tg malim!!! hahaha~
uit, ptut mcm kenal..nik rupenye..
jumpe heliza ek aritu??jelez2!!!

esszrokstarx said...

haaaaaa...nadirah?
tak jumpe sbb aku runner ke low yat.
join boling je.