Thursday, July 15, 2010

A picture worth a thousand words by Udey Ismail



Buku ini adalah buku koleksi gambar-gambar saya sendiri.Himpunan gambar-gambar terbaik daripada tahun 2005-2010. Buku ini juga adalah koleksi peribadi yang boleh dikongsi untuk semua dan keluaran buku ini adalah terhad. Saya abadikan semua gambar-gambar yang pernah saya ambik didalam buku ini dan Insyallah buku ini akan diterbitkan tidak lama lagi. Buku ini diterbitkan oleh saya sendiri,khas buat semua peminat-peminat hasil kerja saya1. Koleksi gambar merangkumi Travel Documentary & Wedding2. Himpunan Koleksi Travel photography udeyismail sepanjang penjelajahan saya dibeberapa negara , Malaysia,Indonesia,Thailand,Vietnam, United kingdom,Ireland,Belgium & Australia3. Koleksi himpunan gambar wedding terbaik. Buku ini jugak mengandungi koleksi gambar yang boleh dijadikan sebagai rujukan kepada semua, seperti gambar-gambar Detail, moment & Potrait.4.Setiap koleksi gambar-gambar diatas disertakan sekali dengan info-info yang boleh dijadikan rujukan setiap pembaca buku ini5. Disertakan sekali didalam buku ini nota “Pre-visual & Creativiti photography” . Note yang ditulis mengikut pengalaman saya sendiri. Tip untuk melatih diri menjadi seorang yang kreatif dan sistem perancangan6. Buku ini mengandungi 100 muka surat7. Keluaran Buku ini Adalah Terhad8. Sesuai kepada mereka yang menjadikan photography sebagai hobi,kepada mereka yang masih baru dalam kerjaya jurugambar perkahwinan dan juga kepada peminat Travel photography.Harga RM105 termasuk kos penghantaran bagi semenanjung MalaysiaRM110 termasuk kos penghantaran bagi Sabah/sarawak & BruneiRM120 termasuk kos penghantaran bagi SingaporeBagi yang berminat untuk memiliki buku ini,bolehlah membuat tempahan daripada sekarang dengan mengisi Form yang disediakan dibawah.http://blog.udeyismail.net/a-picture-is-worth-a-thousand-wordDetail Pembayaran. Bayaran Boleh dibuat ke AccountMaybank : 102028080209 atas nama WAN SALAHUDDIN BIN WAN ISMAILPembayaran melalui PAYPAL adalah diterimaSelepas membuat bayaran

Sila Hubungi Melalui Telefon atau Pesanan Ringkas (SMS)Emailkan Bukti Pembayaran Anda Ke Alamat Email udeyismail@gmail.comMintak kawan-kawan sebarkan note nie pada kawan-kawan lain or share jek Tel : 012-2723510/ 013-2750001

No comments: