Tuesday, June 22, 2010

Tali Raket & Port Klang




Semalam aku ke Pertama Complex, lama juga tak lepak sana. So pegi sana juz nak tukar tali raket tenis gee je. Pastuh berjalan kaki ke masjid jamek, kuar peluh-peluh yang ada terperap dalam badan. Destinasi ke kl sentral, plan nak suruh efa take kitowg, so efa pula sesat sampai ntah ke mana, dalam 30 min juga, baru dia sampai dengan tayar kereta pancit dan beg yang bertimbun haha. Taman tasek perdana pula untuk rilex kan badan, sebenarnya aku penat masa tu, penat menggosok dinding yang kotor berlumut berdaki pagi tuh. Bila di Sungai buloh, change driver, turn aku, ke port klang untuk hantar Am. Am ni seorang perempuan, nama dia Amnah, orangnya suka senyum, comel dan manja jadi tak hairanla masa dalam kereta tuh gelak ketawa saja. Sampai Klang singgah taman melur sekejap merasa nasi lemak Sri Has, tempat favourite aku dengan kawan-kawan aku masa di unisel, hahaha terasa rindu pula masa lampau. Perut dan terisi dengan nasi berlemak dan ber-ayam, am yang belanja. Balik terus memandu hinggalah ke Rawang. Aku change dengan gee. Oh ya mak aku tawu yang aku drive kereta efa, daya sixth sense mak aku memang kuat. Tak dapat aku nak buat satu dosa.

No comments: