Saturday, June 12, 2010

Selesai satu persatu

Saya berjaya cover semua salah dan tugasan, semuanya dugaan, bila itu ditakdirkan oleh yg maha esa. Pertama saya berjaya menyelesaikan kerja di seremban di mana itu merupakan kali pertama saya membuat wedding photoshoot di sebelah rumah lelaki. Angah iaitu abang emi juga merupakan abang saya. Majlis berlangsung dengan simple dan gembira. Kekurangan tidur itu lumrah bila adanya majlis seperti ini. Penat pun tidak terkata, sempat juga bertemu dengan mus, sahabat lama yang ada di port dickson. Selesai wedding saya terus ke melaka ditemani dengan rasa penat dan mata semakin menghitam. Terima kasih buat sahabat saya izi dan lain-lain sebab menjadi pemandu pelancong dan memberikan kemudahan tempat tinggal. Sekejap saja di Melaka, memang tak puas rasanya, tapi saya tidak ketinggalan jonker walk. Selesai di melaka saya ke seremban semula pulang ke tg.malim dan esokkan harinya selesaikan kereta ckg aizan yang lama tergendala. Kereta baru tetapi ada calar dan kemek menjadi semakin baru tanpa calar dan kemek lagi. Selesai semuanya. Sekarang perkara baru di alami. hahaha. Tapi semuanya menarik.

note: feeling dgr lagu muse-neutron star collision

No comments: