Sunday, April 18, 2010

Broga oh broga






Bertolak pada waktu petang dengan harapan dapat gi Broga, Semenyih nak shoot pix. Sekali hujan pula bila da sampai, syg skali so balik hantar axim coz dia da janji dgn uncle dia gi puchong amek barang kereta. so aku dan laen juz attack satay king at rumah dia je, sungai kantan,kajang. Pastuh runner ke shah alam, seksyen 7, i-city untuk amek gambar. Seronok juga da lama tak having fun camnih dgn dowg. haha time tuh try rokok kent baru 20,
faris punye, pfft emosi juga rokok tuh. so time at i-city aku rasa tempat nye cantik juga, laen dari yang laen. best nih klu dapat maen lightrail tp syg speedlite aku tertinggal. haihh mcm2 hal aku nih. so..ada group perempuan malam tuh, aku rasa group tuh sporting abes sbb aku shoot pix dowg, ada respon yg baik. so senang hati aku amek pix tuk malam tuh, oh ya aku byk shoot at tong sampah. kah3. nak try moving pix. menjadi semua pix. pastuh selesai i-city balik ke oil hill semula.

No comments: