Monday, March 8, 2010

pameran bsmm di Slim River 2010





Sabtu lepas aku bertugas untuk pameran BSMM di Slim River. Dengan muka stim yang kurang tdo aku bertugas dengan muka control ngantuk hehehe. Aku jadi photographer untuk BSMM masa pameran tersebut. Booth BSMM sempat dikunjung oleh Hishamudin, tetamu terhormat. Timbalan perdana menteri tak sempat singgah mungkin, seharian suntuk aku bertugas dengan peluh dibadan, melekit-lekit. Petang aku balik sekejap, malam aku turun lagi sekali, kali ni aku da tak tahan da terus tertido atas stretcher.ahaha. Yes aku kalah dengan mengantuk. Masa bertugas pagi tadi ada student dari UPSI yang turut terlibat untuk pameran kali ini. So meriah juga sebab ramai orang. Hahaha. Paling tak tahan bila melayan jiran sebelah, orang RELA yang macam2 ragam, otak gila-gila dan sporting habes. Suasana yang happening semasa bertugas.

No comments: