Tuesday, February 16, 2010

Wedding Nik Tarmizi & Yatie





Hari ini wedding uncle aku Nik Tarmizi dan teman istimewanya Yatie, Sempat jugak aku balik melihat perkahwinan ingatkan semalam weddingnye. hahaha. Sampai dengan serba hitam aku rasa tak sesuai langsung masuk majlis. (malu rasanya). Muka control macho aku selamba redah masa wedding tuh, ramai terkejut kedatangan aku. hahaha. Nenek aku memang terkejut habis. So aku rasa nak bg completedkan family saja. Sambil membawa diri lari dari pekan yang semakin sibuk dan diterokai. So bila aku sampai kampung rasa nyaman sekali bila pokok-pokok hijau dan tanah yang subur. Rasa fresh! Masa tembak2 gambar wedding rasa macam uncle aku pemalu habis, hahaha, kiranya dia tak sporting bila bergambar. (dem) Aku rasa macam hilang idea terus. So juz tembak2 secara formal sahaja la nampak gayanya.

No comments: