Sunday, February 7, 2010

Annexe, Central Market 2010






Jam 2.00 petang bertolak ke kuala berlumpur, destinasi aku ke kg.baru dulu park kereta disana. Destinasi ke 2 ke Annexe, niat jalan-jalan cuci mata dan rasa rindu dengan Central Market. Kalau masa zaman sekolah dulu, zaman tengah jiwa, zaman menulis selalu lepak sana involve dengan benda-benda baru yg berjiwa. Tak banyak berubah dan semakin menarik tempatnya. Dinding masih berwarna. Puas mengimbas kenangan dulu, masuk ke hall annexe tengok hasil karya manusia yang unik dan kreatif. Destinasi ke 3 adalah Timesquare. Berjalan mencari dan survey pakaian, aku dapatkan seluar slack skinny untuk kerja di library. Kaki jalan tanpa henti RM 6 masuk ke dalam poket seperti rezeki mendatang mencurah-curah. Bila semua kaki sakit, kami pulang dengan menahan kesakitan. hahaha. Turn aku drive lagi. Berhati-hati di jalan raya bermain di ingatan aku semasa memandu, yela sejak jual kereta aku rasa kaku bila memandu dah lama tak pegang stereng kereta. Penat. Naits.

No comments: