Sunday, December 13, 2009

View Kuala Lumpur dari Bkt Permai, Ampang






Title: Outing bersama kawan international (UAE)
Lokasi: Bukit Permai, Ampang
Date: 11 Disember 2009

1. Bergerak 4 kereta, aku naik dengan drifter pulak, cibai habis gugur bulu ketiak aku. hahaha. Azim sebagai penunjuk jalan ke arah ampang, kereta basir agak bersilau diwaktu malam itu, fazzry tidak dapat turut serta kerana tersangkut dengan kenduri. Jadi 2 orang asing akan melalak bersama kami di atas bukit itu. Seperti biasa aku kehabisan bateri speedlight, damm! Nasib sempat tembak beberapa keping gambar. Oh tidak dilupakan fairuz dan jeffri turut serta, hehe aku sengaja nak meramaikan budak2 jadi aku tarik mereka berdua turut serta. Nasib ika turut bawa slr canon nya, jadik ada juga muka aku sedikit. Bahagianye aku hari itu.

2. Geng Saif pula nak join sekaki, menunggu dengan kesabaran, perut aku berbunyi saja masa tuh, bila dowg sampai masa untuk melantak mengisi kekosongan perut ini, hahaha seperti biasa kg.baru sahajalah tempat nasik lemak. Attack sampai lebam. Hari nih juga dataran merdeka disekat sebab polis2 nak tangkap mereka yang rempett tidak berhemah. Leceh la macam nih, tak dapat nak lepak di dataran untuk membuat kekecohan. Setelah selesai dan kenyang, masa untuk pulang ke rumah, mengikut laluan rawang.

3. Kawan Saif ambil masa 3 minit sahaja turun bukit ke unisel, memang gile!budak JB drifter drive. Terkejut juga bila 3 minit. Aku dan Hammam pun memakan masa dalam 5-7 minit. Sampai rumah aku terus lelap dan cuba menyambungkan mimpi2 lalu..hahaha

2 comments:

Ninaa. said...

bukit permai view dia sangat indah

esszrokstarx said...

hahaha..yup..view yg best..klu malam mg cantik dgn lampu2 area kl.;p