Monday, December 14, 2009

servis kereta: angkasa motor

Jam 7.30 pagi aku bertolak ke jalan ipoh dengan penuh harapan dapat turn no 1 untuk servis kereta, sekali sampai jam 8.30 berduyun2 kereta tengah tunggu turn. Bersepai impian aku sekejap.kah3. Bila sudah teremosi, langkah kehadapan dengan berasap. Aku dapat nombor 27, lama lagi turn aku. Aku tunggu sampai mimpi2, mimpi yang agak singkat dan kosong. Bangkit je kereta sudah siap, amount yg aku kena bayar hampir rm1000, wah budget sudah lari nih. Macam Mane?? Nasib bro nama Ghazali, pekerja honda disitu kasik can untuk aku pergi ke maybank. Kalau tak mane mau korek duit lagi. hahaha. Settle jek pasal kereta, aku terus runner ke pertama complex tuk dapat sehelai baju led zeppelin, tiba2 rasa nak layan lak shirt band led zeppelin, nak rasa spirit rock n roll semula. Asyik terjebak dengan slow music sekarang, so nak change mood! Balik terus runner ke tg.malim dan tumbangkan diri!yes! duit keluar cepat, duit masuk lambat. Itu saja untuk hari ini.

No comments: