Sunday, December 20, 2009

RANtAi Art Idealist 2009





Gambar 18 disember, lokasi no.153,Red Bungalow, sebelah pelita. Untuk hari pertama event sambutan agak kurang mungkin sebab masih belum rasa hangat lagi. So time Rantai nih, aku jumpa Amrul Kareem, Aku merupakan fan dia!hahaha. A Samad Said turun untuk merasmikan Rantai tahun ni. New performance Najho, aku shoot photo tuk band nih, kualiti gambar kurang cantik untuk indoor. Time outdoor memuaskan. Cuma tak setting part place yang nice tuk capture. Myb next time kena planning awal-awal. So untuk first perform, Mustard, keyboard dia awek comey yang maen. Aku juz meletakkan buntut sekejap je, tak lame aku terus naik atas, ronda ke bilik lomo dan snap beberapa picture then terus runner ke pelita. Sebelum tuh sempat aku bedal 2 helai shirt Rantai yang design 2008 punyer. Akim cakap tahun ni dia buat buku saja. Dia sendiri kelam kabut. Satu helai baju untuk Faris Rahman. Jam 5.00 petang cabut balik ke tg.malim.

No comments: