Friday, December 25, 2009

Post hari ini berkaitan dengan Fahmi & Blur

Sepanjang cuti ini aku tak tahu apa aktiviti aku buat semasa di rumah, mungkin kerana kerap tidur sehingga lebam. Tak semua kawan-kawan yang ada di tg.malim, ada yg sudah start buka semester baru. Nasib yang tinggal cukup mengisi tempat untuk permainan poker. Status aku pada hari-hari sebelum ini blur sahaja begitu juga untuk hari ini.

Semalam result untuk pmr 2009 sudah keluar, macam mane dengan keputusan adik aku? hahaha dia agak stress bila pulang rumah walaupun ketawa dan bersahaja gayanya tapi dia malu. 3B 5C yang mampu dia dapat. Alhamdulillah sekurang-kurangnya dia tak gagal langsung. Aku rasa dia pasti menyesal sebab main non-stops dan tiada minat untuk study. So maybe ini akan buat dia lebih bekerja keras lagi masa akan datang. Takkan dia nak buat rekod buruk macam aku yang bodoh ini. So fahmi, fikirkan masa depan dan jalan yang kau minat. Aku dan keluarga akan sokong sehingga kau berjaya.

No comments: