Sunday, November 1, 2009

chorus oh my love

Oh my love,
don't you know,
betapa aku merindui kamu,
saat bintang bertaburan aku lihat
tanpa pegang tanganmu

Oh my love,
don''t you know,
betapa aku menginginkan kamu,
saat pintu terbuka
kamu tak ada untuk diriku..


chorus: oh my love-awanband
note: semasa dengar lagu ini aku teringat semula ira, Sunyi juga rasa diri ini, kahilangan orang yang dikagumi (papa) lagi membuat aku hilang arah sekejap, meracau mencari kepuasan diri. Doa dimohon supaya aku tidak bertindak diluar kawalan. Aku membelek otak aku memikirkan apa yang aku perlu buat. Rindu kosong sekiranya aku tidak berbuat sebarang tindakan. Al-fatihah buat Nik Iskandar. Teman istimewa?itu harapan sahaja. Aku sendiri terluka dengan perbuatan aku, belasah saja, luka mana yang tak pedih.

No comments: