Tuesday, November 10, 2009

cerita 6 november

jam 12 tepat, masuk hari bertarikh 6 november merupakan hari lahir aku. that time aku blur sekejap sebab banyak panggilan dan msg yang masuk. agak kelam kabut juga masa itu. thanks to kawan-kawan yang mengingati aku dan membuat ucapan selamat pada aku. mata yang masih segar bugar membawa aku dan budak rumah ke seri perindu untuk menghavockan suasana, semapat aku nyanyikan lagu wild word(cat stevens). feeling dengan suasana pagi. tiba lagu terakhir azim ghani sudah mula membuat pengumunan selamat hari lahir untuk aku, riot bermula. seperti berada di us bersama budak metal yang core. thanks a lot to all my friends! pagi jam 10 pula menerima panggilan dari adik ku yang menjerit along selamat hari jadi. hahaha. dia mmg suka membuat bising di pagi hari. seronok pula bila adik sendiri menjerit kuat-kuat pada telinga. 1 hari percuma kredit oleh maxis aku guna dengan sebaik mungkin, aku telefon fakhira, feyqah, aunty khusiah, mona, ain machang, chamical sweet, mizah otaku, izani. Maaf kepada mereka yang tak aku hubungi sebab aku ada kelas pada hari tu..tapi tak mengapa sebab kita akan lepak bersama had a joy together.

No comments: