Sunday, October 11, 2009

Penat,letih,capet: nik faiz


Semalam aku bermandi hujan sewaktu pulang ke tg.malim, adventure habis aku atas motor dgn style ala-ala REMPET.. dalam perjalanan sempat aku tgk show BMW berpusing di highway.. mujurlah semua selamat, kereta tersebut meneruskan perjalanan mereka semula, hahaha..setelah sampai ke rumah, salin pakaian semua..aku runner ke bengkel kereta untuk amek kereta yg terBELANGKAI lamanyer..hahaha..usang sekali kereta ku. terus memulakan perjalanan raya ke rumah muaz dan nazkhalida.. turut bersama izah liyana, mizah, wan afro dan gee..

Malam ke UNISEL berjumpa dengan Mona sebentar, motif testing kereta sahaja,
seblum itu aku pergi rembat durian di rumah mizah..hahaha..dapatla 3 biji.. sebijik aku bawak balik rumah sewa tuk membe-membe..pulang jam 12 malam.. badan yg letih aku still lagi melepak..wah ntah pukul brape aku melelapkan mata pagi semalam

No comments: